Wsparcie techniczne dla Klientów Sun Invest
Formularz znajdujący się tej stronie służy do zgłaszania problemów technicznych związanych z Twoją instalacją. Zanim wypełnisz formularz, upewnij się że na poniższej liście nie znajduje się instrukcja, dzięki której będziesz mógł samodzielnie rozwiązać problem ze swoją instalacją:
- nie widzę produkcji energii w aplikacji mobilnej lub w podglądzie on-line na stronie www (Fronius) – zobacz film
- nie widzę produkcji energii w aplikacji mobilnej lub w podglądzie on-line na stronie www (Solar Edge) – zobacz film
- nie widzę produkcji energii w aplikacji mobilnej lub w podglądzie on-line na stronie www (Sofar Solar) – zobacz film
Jeśli na powyższej liście nie znalazłem problemu który chcesz zgłosić, skorzystaj ze znajdującego się na tej stronie formularza. Pamiętaj, żeby dokładnie opisać symptomy zgłaszanej usterki. Znacznie przyspieszy to diagnostykę a co za tym idzie, szybciej przywrócimy działanie Twojej instalacji.
Wysłanie formularza wymaga Twojego potwierdzenia, że zapoznałeś się z Ogólnymi Warunkami Gwarancji Sun Invest. Jeśli jeszcze ich nie znasz lub chcesz je sobie przypomnieć, kliknij tutaj